.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نکاتی در مورد سخنرانی جدید احمدی نژاد/ محمود و مصلحت ؟!
شاید بتوان نتیجه گرفت که زمانه برای احمدی نژاد آنچنان تفاوت کرده که او برای احمدی نژاد شدنش باید همچنان منتظر بماند..

شمال نیوز: علی گنجی / «من در جريان مسائل كشور هستم اما فعلا مصالح اقتضاء نمي كند ورودكنم. وقتش كه شد درخدمت ملت خواهم بود»

این سخنان محمود احمدی نژاد بار سیاسی خاص خود را دارد . او در واقع با این اظهار نظرش چند نکته را متذکر شده است :

1- اول از همه محمود احمدی نژاد تلاش کرده علت سکوتش را در این دوران بعد از ریاست جمهوری اش بیان کند . به این معنا که او از همان ابتدا منتقد بود اما مصلحت ایجاب می کرده که سکوت کند .

2- او به افرادی که انتظار دارند در این مقطع زمانی حرف های آنچنانی از احمدی نژاد بشنوند می گوید که فعلا در انتظار بروز چنین کاراکتری از احمدی نژاد نباشند

3-او در واقع این مساله را یادآوری می کند که نمی خواهد ریسک کند و بدون فراهم آمدن زمینه های حضورش در انتخابات روزهای داغ انتخاباتی را کلید زده و بعد از اینکه با رد صلاحیت مواجه شد  گرید سیاسی اش را از دست بدهد.

4-سانسور این بخش از سخنان احمدی نژاد از متن سخنان او در سایت های منسوب به او نشان می دهد که بیان این سخنان برای او بار سیاسی زیادی ایجاد کرده و درواقع آچمز بودن فعلی او را نمایان کرده است.

5- در برخی خبرها آمده است که تیم مشاوره ای احمدی نژاد از او خواسته است که تا مشخص نشدن نظر نهایی در مورد مجوز حضورشس در انتخابات فعلا سر جدال با دولت را باز نکند .

اینکه محمود احمدی نژاد برخلاف ذات سیاسی اش مصلحت اندیش شده نکته ای مورد توجه و البته تامل است. شاید بتوان نتیجه گرفت که زمانه برای احمدی نژاد آنچنان تفاوت کرده که او برای احمدی نژاد  شدنش باید همچنان منتظر بماند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.